maanantai 31. maaliskuuta 2014

Maaliskuun esittelyssä: Anndog's Angelica "Assi"

Kuten aiemmin sanoin, on suunnitelmissa ollut tietopläjäystä juuri neljä vuotta täyttäneestä koirastamme, Assista. Jotta teksti ei olisi puuduttavaa tekstiä, päätin keksiä kysymyksiä ja vastailla niihin niin kuin luulisin Assin vastaavan. Joten päästetäänpä Assi vastailemaan!

Kerro hieman itsestäsi. Olen Assi, oikealta nimeltä siis Anndog's Angelica, nelivuotias corgi-tyttönen Etelä-Suomesta. Olen oikea prinsessa, ja perheeni ovatkin pitkäli palvelijoitani. Olen varsin perso ruualle, ja siitä syystä omaankin kauniit muodot. En siis ole mikään paleleva luuviulu! 

Olet siis tyttö-koira, onko sinulla poika(koira)kaveria? Mitään vakituista poikakaveria ei minulla ole, mutta flirttiä on kyllä ollut kulmakunnan kollien kanssa. En pidä sitoutumisesta vaan pieni säätäminen on aina mukavaa!

Mikä on lempiruokasi? Hmm, nyt heitit pahan! Pidän melkein kaikesta ruoasta mitä eteeni tuodaan. Ainoastaan salaatista, paprikasta, avokadosta tai raa'asta perunasta en tykkää!

Olet siis Prinsessa, miten tämä ilmenee käyttäytymisessäsi? Noh, nukun sängyllä tai sohvalla, jos en halua mennä ulos, silloin ei myöskään mennä ulos, minä kerron milloin haluan leikkiä, useimmiten se on silloin kun omistajani katsovat leffaa, jne jne.

Kun sanoit että jos et halua mennä ulos, silloin ei mennä ulos, eli etkö pidä lenkkeilystä taikka temppujen teosta? Välillä lenkkeilykin on ihan ok, kunhan mukana on porukkaa jotka jaksavat keskittyä minulle heittämään esimerkiksi käpyjä. Temppujen tekeminen on ihan kivaa, silloin saan aina herkkuja!

Omistajasi tykkäävät hevosista ja käyvät mielellään ratsastamassa, tykkäätkö mennä mukaan vai pelottavatko hevoset sinua? Olen oikea heppatyttö, isolla H:lla. Rakastan seurailla ratsastustunteja, pussailla hevosten kanssa ja välillä jopa yrittää painentaa niitä. Heposet on vaan niin kivoja!

Millainen olisi unelmiesi hevonen? Hmm, joku pieni, samanlainen laiskuri kuin minäkin ja totta kai perso ruualle. Oikeastaan unelmien hevonen on vähänaikaa sitten tallilta, missä tytöt käyvät, lähtenyt Winse-poni! Winsen kanssa oli niin mukava pussailla!


Minä ja Winse pus :3 ♥

Millainen ihminen olisit jos olisit ihminen? Aika pahan pistit. Luulisin olevani vähän hienohelma ("Iik likaa!") mutta samalla seikkailunhaluinen, itseensä luottava, liikuntaa karttava suomalainen muija. Olisin todenäköisesti miesten suosiossa (kjeh kjeh) ja nauttisinkin saamastani suosiosta. Samalla minulla olisi kuitenkin se masentuja-puolikin. Varsinkin siihen tiettyyn aikaan kuusta, olisin varmaan huippu-masentunut. Muuten iloinen ja pirteä, ja jaksaisin piristää kavereitani, vaikka heillä olisikin huono päivä. Ulkonäöltäni olisin brunette, ihonväriltäni olisin latte macchiato, ja silmät suklaan ruskeat. Eli jokaisen miehen päiväunien kohden heh ;)

Mistä tunnistaa kun olet masentunut? Yleensä silloin viihdyn omissa oloissani, mikään ei kiinnosta (paitsi syöminen, se kiinnostaa aina), lenkillä minua saa kiskoa perässä, enkä oikein innostu edes koirakavereista. Pelkästä ilmeestäni jo huomaa kun olen masentunut.

Hypätään aiheesta arkielämääsi, eli mitä päiväsi sisältävät? Päiväni alkaa yleensä aamupissillä, sitten pidänkin seuraa iskälle (eli nukun), kunnes sisko tulee koulusta. Hän vie minut yleensä "päiväpissalle". Sen jälkeen koomailen siihen saakka kunnes äiti tulee töistä, silloin saan syötävää. Ruokailun jälkeen katsellaan telkkaria kunnes lähdetään iltapäivälenkille, mikä onkin muita lenkkejä pitempi. Tämän jälkeen leikin, nukun, katson telkkaria, makoilen tms. kunnes illan päätteeksi minut viedään iltapissille. Sitten pääsenkin nukkumaan. Viikonloput ovat asia erikseen!

Kerro vähän viikonlopuistasi, mistä ne yleensä koostuvat? Paljon herkkuja, liikuntaa, heppailua ja rentoilua sekä aikaa perheen kanssa. Viikonloppuna kaikki kokoontuvat yhteen ja silloin minulla on huomattavasti enemmän vahdittavaa kuin arkena, jolloin saatan olla väsyneempi kuin yleensä. Ja jos Jenna tulee yöksi, pääsen tietty hänen viekkuunsa nukkumaan (Juuli ei yleensä tykkää jos hänen vieressään nukun, kuulemma häiritsen suunnattomasti hänen yöuniaan).

Kuulin huhua, että teillä alkaisi loma perjantaina. Mitä aiotte silloin tehdä? Ai tälläistä olet kuullut, no voin kai minä vähän valottaa. Lähdetään siis iskän, äidin, Jennan ja hänen poikakaverinsa kanssa Pohjoseen, tarkemmin Rukalle! Ja se vasta onkin paras lomakohde! Olenkin päässyt mukaan Pohjoseen jo 3 kertaa, tämän ollessa neljäs. (Jos oikein laskin) Aina on ollut tajuttoman mukavaa. Edes pitkä matka ei ole haitannut, vaan siinä on tunnelmaa. Rukalla yleensä syömme hyvin (tärkein ensin!), lenkkeilemme todella paljon, hiihdämme (myös minä olen päässyt mukaan hiihtämään!) ja vietämme iltaa syöden iltapalaa takkatulen ääressä. Usein myös shoppailemme todella paljon!

Kiitos paljon haastattelusta ja mukavaa Rukan-matkaa!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti