torstai 25. kesäkuuta 2015

Toukokuu


Postaus tulee hieman myöhässä, mutta palataan nyt kuitenkin ajassa takaisin toukokuulle. Toukokuu oli huhtikuun tapaan huono kuukausi blogille, mulla oli monta rautaa tulessa ja olin todella stressaantunut. Koulu alkoi viemään voimia enemmän kuin osasin odottaakkaan ja olin varma, etten jatkaisi koulua enään. Sain myös uuden kameran Canon eos 1100D, jolla olen intoutunut nyt kuvailemaan. Laatu on aivan eri luokkaa kuin vanhassa olympuksessani, sekä käytettävyys on helppo. Toivottavasti jatkossakin blogissa nähdään kännykkäkuvien sijaan järkkärikuvia :)

1.5. Blogi täytti 2 vuotta, jota en juhlistanut blogissa oikein mitenkään. Ajatuksissa oli kyllä synttäriviikot ja kaikki muut, mutta olin niin väsynyt, etten jaksanut toteuttaa mitään. Noh, ensi vuonna sitten, järjestetään oikein kunnon blogisynttärit!




Ratsastelin toukokuussa ahkerasti, mutta silti tuntui, että junnaan todellisesti paikallaan. Olenkin nyt ottanut taas takapakkia ratsastuksessa, tuntuu että kaikki menee aina pieleen. Ongelmaa tuo ratsastuksessa myös puutuileva käteni, joka on aivan liian kauan odottanut hoitoon pääsyä. Lisäksi huono ryhti, kädet ja jalat tuovat omat haasteensa hommaan. Olen ihminen, joka haluaisi suoriutua kaikesta aina hyvin, virheitä ei saisi tulla, kaiken pitäisi toimia. Nyt ratsastus on ollut taas todella huonoa, jolloin olen ahdistunut.


Vietin muutaman viikonlopun mökillä ja sain rentoutua. Luin täyttähäkää kirjoja, en jaksanut ajatella mitään negatiivisia asioita.Oli aivan ihanaa vain olla ja möllöttää, nukkua päikkärit ja valvoa myöhään, syödä hyvää ruokaa ja paljon, käydä saunassa ja lenkeillä. Kun mökillä sai rentoutua, aloin stressaamaan ylioppilas kakkuja, yllätys yllätys. Mutta kaikki sujui ja meni nappiin. Toukokuu päättyikin ihaniin ylioppilasjuhliin. Lisäksi koulu jäi lomalle, joka helpotti todella paljon asioita ja sain huokasta helpotuksesta. Samaan aikaan kuitenkin masennus alkoi nostaa rajummin päätään ja aloin olla todella ahdistunut. Toivon mukaan masennus alkaa tästä helpottaa, jotta pääsisin nauttimaan kesästä ilman kaikenlaisia inhottavia ajatuksia.



Toukokuu oli stressaava, mutta vaihteleva ja täynnä isojakin asioita.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti