perjantai 1. heinäkuuta 2016

Terveiset minä-minä-maasta


Voi kuinka hymyilyttää, blogia on edelleen käyty lueskelemassa, vaikken tänne ole yli kuukauteen mitään laitellut. Arvatkaa hävettääkö? Voiko tähän hiljaisuuteen enään vedota kiireellä? Yritän vielä tämän kerran. Joo mitäs, täällä minä-minä-maassa on tapahtunut jos jonkimoista! On tehty töitä iltamyöhään asti, mökkeilty, itketty sairastavaa pikku chihuhauvaa, yritetty rentoutua, aina kun kello ja hommat ovat antaneet myötä.


Kirjoittaminen tänne tuntuu hyvin oudolta, ihan kuin kirjoittaisin ensimmäistä postaustani. Eli tulossa on todellista sillisalaattia. No mitä meille on kuulunut? Ihan hyvää, pääsääntöisesti. Totta kai vaikeuksia, murheita ja epätoivoakin on ollut matkassa mukana, mutta myös paljon hyvää. Ihana ihana kesä saa tälläisen vanhan märehtijänkin suupielet väkisinkin ylöspäin. Vaikka iltapäivät pitkälle iltaan on harvase päivä vietetty töissä, ei se ole masentanut. Olen tehnyt jonkin verran tunteja sisään, että saisi muutaman vapaapäivän pidettyä näin kesällä. Ja tadaa, minulla on ensimmäinen kesälomaviikko sitten vuoden 2012! Olen kaikkina muina kesinä ollut kiinni töissä muutamaa vapaapäivää lukuunottamatta. Ihanaa päästä oikein kunnolla vaunuilemaan, ei tarvitse pelkästään tyytyä hätäiseen viikonloppuun vaunulla.


Tätä sekalaista postausta siivittää myös sekalaiset kuvat, yllätys. Olen pikkuhiljaa taas innostunut käyttämään tuota järkkäriäni, joten sillä otettuja kuvia nyt vuorossa. Yritän saada päiviteltyä tänne nyt useamminkin, varsinkin sitten muutaman viikon päästä lomalla. Tällä hetkellä allekirjoittanut viettää sitä kuuluisaa vapaapäivää Kalajoella, tarkoituksena "hieman" käydä fiilistelemässä bimmerpartyjä. Oikein mukavaa kesäpäivää lukijoille!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti