maanantai 6. heinäkuuta 2015

Kesäisiä kännykkäkuvia

 
Kännykässä on paljon kesäisiä kuvia, jotka eivät ole päässeet oikeuksiinsa, varsinkin nyt kun olen yrittänyt enemmän kuvailla tuolla oikealla kamerallani. Yllä oleva kuva on otettu tätini synttäreiltä, mahduin vielä mekkoon johon olen mahtunut viisi vuotta sitten!



 
Sitten podettiinkin pahemmanlaista migreeniä. Olen muutamia kertoja saanut migreenikohtauksen, mutta en ikinä näin rajua. Kun yritin nousta vähänkin sängystä, meinasin oksentaa. Onneksi Ilari piti seuraa koko päivän kun makoilin laput silmillä ja kuuntelin telkkaria :D
 
 
Pääsimpäs taas viihteellekkin, nimittäin mentiin katsomaan työkavereideni kanssa lintsin Peacock teatteriin Uusi Iloinen Teatteri-esitystä, joka olikin todella kiva! Sen jälkeen meillä oli ruokailu, joka oli pienoinen pettymys.

 

 
Tein kotona ihan järkkyhyvää nuudelia, jonka päälle paistoin kananmunan :D Oli todella yksinkertaista, mutta hyvää :)

 
Juhannuksesta en täällä maininnutkaan pahemmin, vietimme siis juhannusta avopuolisoni ystävien luona. Itse olin kuskina, koska tunsin kuinka migreeni koputteli otsalohkoani ja tiedän, jos juon alkoholia, se voi vain entistä herkemmin laukaista kohtauksen. Söimme hyvin, nauroimme, pääsin tutustumaan uusiin mukaviin ihmisiin. Olen tainnutkin sanoa, että minun on todella vaikeaa lähteä esim. juuri tälläisiin tilaisuuksiin, joissa en tunne ketään. Pienoinen ahdistus yrittikin nostaa päätään, mutta suljin sitä koko ajan pois.

 
Hirvensalmelle saavuttaessa pääsin heti Assin ja Ilarin kanssa lenkille, on ne kyllä söpö pariskunta <3

 
Ja taas, älyttömän hyvää ruokaa!
 
 

 
Ilman meikkiä :3 Ihoni on mennyt vaihtelevasti todella huonoon suuntaan, nyt taas hitusen parempi. Olen myös uskaltanut enemmän ottaa kuvia myös ilman meikkiä, ajattelin sellaista postaustakin teille väsäillä!

 
Mikkelissä kahvilla!

 
Hieman erilainen hamppari :)

Ja lempipuuhaa, lettujen paistamista!
 
 
Auts, hyttysen pisto :(
 
 
 
Aurinkoo <3 En ole mikään auringonpalvoja, mutta teinkin poikkeuksen sääntöön ja loikoilin auringossa hyvän tovin.



 
 
 
Tälläistä tällä kertaa, palaillaan! <3
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti