sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Blogi nauttinut hiljaisuudesta

Olen kerennyt tukan väriäkin vaihtamaan teiltä salassa ;_;
 Nyt on ollut sellainen draivi päällä, ettei oikein tiedä millä vaihteella mennään. Jos tässä nyt rauhottuisi ja voisi hieman hillitä menemistä joka paikkaan. Eli suomeksi, aikaa blogille ei ole paljoa ollut, ja se näkyy! Ei vain tekstien puutteessa, vain myös lukijoissa. Nooh, pohjalta on hyvä taas nousta. Kunhan saan takaisin oman koneeni, on minulla paljon postauksia tulossa.


Viime aikoina ei oikein ole ollut hetkeäkään aikaa hengähtää. Olemme siskoni kanssa autelleet serkkuamme ponien kanssa, jolla on rasitusmurtuma. Lisäksi tiistaisin olen Tuplalla käynyt ratsastelemassa. Joka viikonloppu ollaan reissattu vähintään sadan kilometrin päähän, tänä viikonloppuna eksyttiinkin Kalajoelle asti. Ja onhan sitä paljon muutakin tapahtunut, mm. autoni hajosi keskiviikkoiltana, ja uskoimme että sen korjauttaminen ei olisi enää kannattavaa. Joten perjantaina minusta tuli ensimmäistä (ja viimeistä, heh) kertaa auton omistaja! Ei lähempää eikä kauempaa kuin Oulusta saakka haettiin uusi menopelini. Toivottavasti mun käytössä kestää monia vuosia! Siitäkin voisin jossain vaiheessa tehdä pienoisen esittelypostauksen, sekä valoittaa vähän, miksi juuri se auto oli minulle sopiva (sillä vaihtoehtoja kahlasimme läpi kyllästymiseen saakka). Koulu olisi kovasti ensi kuussa alkamassa, ja sitä ennen pitäisi aikaa vievimmät asiat saada hoidettua. En tiedä miten koulun alettua saan panostettua blogiin, mutta aika näyttää.


Nyt ryhdistäydyn, taas kerran, ja alan panostaa tähän blogiin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti